POMOC PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA, informacje o zapisach
POMOC PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA
Procedury zapisywania na zajęcia oraz prowadzenia zajęć w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej ( zajęcia logopedyczne, zajęcia terapii pedagogicznej, terapii SI, zajęcia z psychologiem)
I. Zapisy na rok szkolny 2020/21 w warunkach pracy stacjonarnej odbywają się online przez dziennik elektroniczny:
1. Rodzic wysyła zgłoszenie do osoby prowadzącej zgodnie z przydziałem klas (Proszę o zapisanie mojego dziecka .............. na zajęcia ..............)
Logopedzi: p. Monika Kuc (środy 7.45 -11:45; czwartki 8.00 – 14.00)
p. Jolanta Jelonkiewicz-Szostak (poniedziałki 8:00 - 15:00; piątki 8:00 - 16:30)
p. Beata Talarek ( poniedziałki 8:00 - 14:00; wtorki 8:00 - 13:00)
Terapia pedagogiczna: p. Małgorzata Matuszak - klasy "0" - IV
p. Ewa Kurzelewska-Rajchert - klasy V - VIII
Integracja Sensoryczna (zajęcia SI): p. Eliza Korościk - Przyjmowane są dzieci tylko z diagnozą Integracji Sensorycznej. Ze względu na małą ilość miejsc przyjęcie dziecka będzie również uzależnione od zdania wychowawcy klasy.
2. Terapeuta w porozumieniu z Rodzicem ustala termin zajęć i przekazuje informację drogą elektroniczną lub przez zeszyt kontaktowy.
II. Na zajęcia przyjmowane są dzieci w pełni zdrowe, bez objawów infekcji - przeziębienia i układu pokarmowego (katar, kaszel, złe samopoczucie, podwyższona temperatura, niestrawność, .etc. )
1. Przed zajęciami będą dezynfekowane ręce (Środki dezynfekujące będą zapewnione przez szkołę)
2. Dziecko przynosi na zajęcia swoje przybory zgodnie z zaleceniem terapeuty(kredki, ołówek, gumka, temperówka, nożyczki, długopis, flamastry, klej, linijka lub inne zgodnie ze specyfiką zajęć...)
3. Ze względu na bezpieczeństwo nie wszystkie procedury w sferze ustno-twarzowej będą przeprowadzane (według decyzji logopedy).
4. W zajęciach grupowych może uczestniczyć maksymalnie dwoje dzieci.
5. Kontakt z terapeutą online.
Zajęcia terapeutyczne rozpoczynają się 14 września!
Opublikowano: 31 sierpnia 2020 13:00
Kategoria: Aktualności
Wyświetleń: 373